FORMULARZ REKLAMACYJNY
Jeżeli
chce Pan / Pani złożyć reklamację dotyczącą kupionej treści cyfrowej, może Pan
/ Pani posłużyć się poniższym formularzem, przesyłając go do nas np. pocztą
elektroniczną.
ADRESAT (SPRZEDAWCA):
……………………………………………………………………
……………………………………………………………………
……………………………………………………………………
DANE KLIENTA:
(Obowiązkowe)
Data zawarcia umowy / numer zamówienia:
……………………………………………………………………
Imię i nazwisko: ……………………………………………………………………………………………………………
Adres: …………………………………………………………………………………………………………………………
(Dobrowolne, które jednak ułatwią
nam komunikację)
Adres e-mail: ……………………………………………………………………………………………………………….
Numer telefonu: …………………………………………………………………………………………………………..
PRZEDMIOT REKLAMACJI:
Treść cyfrowa: …………………………………………………………………………………………………………….
Zapłacona cena: …………………………………………………………………………………………………………..
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI (opis niezgodności treści
cyfrowej z umową):
…………………………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………..
Kiedy niezgodności zostały
stwierdzone: …………………………………………………………………………
ŻĄDANIE
REKLAMUJĄCEGO:
(___) doprowadzenie treści
cyfrowej do zgodności z umową,
(___) dostarczenie reklamującemu niedostarczonej
treści cyfrowej,
(___) inne (jakie?)
………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………….. ……………………………………………………………………………………………….
data wypełnienia podpis (jeżeli formularz przesyłany
jest formie skanu)
Informacje na temat przetwarzania danych
osobowych
Administratorem danych osobowych
podanych w formularzu jest adresat
reklamacji. Dane przetwarzane są w celu obsługi procesu reklamacyjnego,
co stanowi prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora, o
którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO, a także stanowi wykonanie umowy
zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO i wykonanie obowiązku prawnego zgodnie z art.
6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z właściwymi przepisami prawa dotyczącymi
odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru lub treści cyfrowej z umową. Jeżeli w wyniku reklamacji dojdzie do obniżenia ceny lub
odstąpienia od umowy, formularz reklamacyjny zostanie włączony do dokumentacji
księgowej i będzie przechowywany razem z nią przez okres wymagany przez
przepisy prawa. Ponadto formularz reklamacyjny będzie przechowywany do czasu upływu
przedawnienia roszczeń związanych z umową, której dotyczy reklamacja. W związku
z obsługą procesu reklamacyjnego, dane mogą być przetwarzane przez podmioty zewnętrzne
zaangażowane w obsługę tego procesu, takie jak banki, hostingodawca, dostawca
systemu CRM, biuro rachunkowe. Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych:
prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania
danych osobowych oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych, prosimy o indywidualny
kontakt. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi procesu
reklamacyjnego.